شبنامه های دل
شبنامه های دل

شبنامه های دل

صدای قلب

عزیزکم و دردانه ام این زبان دل من است که با تو سخن می گوید . گوش کن و صدای قلب مرا بشنو . 
و سخن دل من این است :  
ای کاش به جای اینکه زبانمان حرف می زد دلمان حرف می زد آنوقت می دیدی که گفتار زبان با گفتار دل فرسنگها فاصله دارد . و این باور من است که ،زبان، ما را از هم دور می سازد پس بهتر است اجازه بدهیم کمی هم دلمان حرف بزند آنگاه خواهی دید که چقدر به هم نزدیکیم .
بازبان مرا مرنجان و با دل مرا مخوان که این تناقض مرا جان به لب رساند و من از این ضدین ملولم و دل شکسته . بی رحم رحم کن بیش از این مرا آزار مده که من .... ببخشید اشکم اجازه نمی دهد بیش از این بنویسم و من همچنان به تنهایی خود دل سپرده ام و انتظاری از کسی ندارم . خدایا تو مرا از این آتشی که به جانم افتاده و دلم را می سوزاند نجات بده . آمین.

منبع: : چوموران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.